
نکاتی مهم درباره ابزارهای گوگل
نکاتی مهم درباره ابزارهای گوگل
در این مقاله سعی کردیم نکاتی مهم درباره ابزارهای گوگل را برای شما عزیزان جمع آوری کنیم. اگر به این موضوع علاقه دارید، این مقاله را از دست ندهید.
بهترین جایگزین ارائه شده برای کلیدواژه های محتوا
از آنجایی که پیام غیر قابل دسترس نیز در گزارش های آنالیتیکز وجود دارد، پیدا کردن کارسازترین کلمه کلیدی امری غیر ممکن است. اگرچه این بخش نسبت به قبل تغییراتی کرده است، اما هنوز میشود برخی از اطلاعات ارجاع کلمه کلیدی را پیدا کرد. گوگل دیدگاه افراد را به کلیک تبدیل می کند و به شما اجازه میدهد که روش هایی که افراد به سایت شما دسترسی می یابند را ببینید.
نکاتی مهم درباره ابزارهای گوگل ، مشخصات لینک سایت خود را کنترل کنید
گوگل وبمستر تولز این امکان را دارد که تمامی سایت هایی را که به شما لینک داده اند، را کنترل کنید. البته اگر تعداد این لینک ها بیشتر از 110,000 لینک باشد گوگل لیست تمامی یک لینکها را نمایش نمیدهد.
خطا و مشکلات سایت خود را از طریق ایمیل دریافت کنید
به محض بروز خطا و مغایرت سایت با استانداردهای گوگل، گوگل به شما هشدار می دهد. این بخش تنها ابزاری است که خطا سایت شما را نشان می دهد. فرقی ندارد این مشکل در اثر تغییرات الگوریتم ها به وجود بیاید یا رباط ها و خزنده ها موجب بروز آن شده باشند.
سایت خود را با استفاده از ابزار رد بهبود دهید
همیشه هم گوگل وبمستر تولز کارساز نیست، گاهی سایت شما توسط گوگل هدف قرار داده شده و خطاکار شناخته می شود.
نکاتی مهم درباره ابزارهای گوگل ، صفحات شکسته سایت خود را بیابید
بدیهی است که در عرصه ی فروش برای نگه داشتن مشتری نیاز به عرضه ی کالا و نمایش آن است. در صورتی که فرد کالا یا خدماتی که شما عرضه می کنید را نبیند به طرف رقیبان شما جذب میشود. این مطلب در مورد مطالب سایت هم صدق می.کند
اکنون به معرفی چند اصطلاح گوگل آنالیتیکز برای وبمسترها می پردازیم: گوگل آنالیتیکز یک ابزار خارق العاده است اما این ابزار گاهی اوقات واقعا گیج کننده است. آیا زمان میانگین روی سایت واقعا زمان میانگینی است که بر روی سایت شما صرف شده؟ نه!
Bounce Rate
هنگامی که یک شخص یک صفحه از سایت را باز میکند و بدون اینکه صفحات دیگر سایت را مشاهده کند، از همان صفحه ، سایت را ترک کند یک bounce رخ میدهد.
Average Time on Page
پارامتر زمان میانگین صفحه در واقع شبیه میانگین زمانی که کاربران بر روی صفحه صرف میکنند نیست. شما نمی توانید فقط به میانگین زمان صفحه توجه کنید بلکه باید در کنار آن به نرخ پرش دقت کنید.
Exit Rate
نرخ خروج یک اصلاح کاربردی و مفید است که اغلب نادیده گرفته می شود و همچنین درک آن بسیار آسان است. این اصطلاح به معنی تعداد بازدید کنندگانی است که از یک صفحه به خصوص خارج می شوند.
Direct Teraffic
این اصطلاح به طور معمولی توضیح داده شده و به ترافیکی گفته میشه که وقتی کاربران آدرس سایت شما را در نوار آدرس مرورگر خود وارد می کنند. اما ترافیک مستقیم می تواند به معنی خیلی چیز ها باشد ، مثلا :
- تایپ مستقیم آدرس وبسایت در یک مروگر
- کلیک کردن بر روی لینک سایت در یک ایمیل
- کلیک کردن بر روی لینک سایت در فایل های PDF ، Word و ..
آیا این مقاله مفید بود؟ به چه مقاله ای علاقه دارید که تا کنون در نیلشید قرار نگرفته است؟
با به اشتراک گذاشتن مطالب، به شناخته شدن نیلشید کمک کنید.