سرتیترهای مناسب برای سئو

سرتیترهای مناسب برای سئو

سرتیترهای مناسب برای سئو ، از مهم ترین تگ ها در سئو به حساب می آیند و ربات های گوگل به این تگ ها، توجه ویژه ای می کنند.

تگ های Title، alt، Description

می شود گفت تگ Title مهم ترین و اساسی ترین تگ در صفحات وب به شمار می آید و یکی از مهم ترین فاکتورهای سئو داخلی برای سایت شما است.
این تگ موتورهای جستجوگر گوگل را قادر می سازد تا عکس های سایت را پردازش کند. این موتورها از چند فاکتور برای فهمیدن محتوای تصویر استفاده می کنند. یکی از این روش ها، استفاده از آدرس تصویر و بررسی سایت ارائه دهنده عکس می باشد. راه دیگری که موتورهای جستجو بر آن تاکید کرده اند، استفاده از تگ alt می باشد.
بعد از تگ title، اصلی ترین تگ برای موتورهای جستجو تگ Description می باشد.

سرتیترهای مناسب برای سئو

لینک ها قسمت جدایی ناپذیر سئو می باشند. در اصل، باید گفت بدون لینک، سئو هیچ تاثیری بر روی سایت ندارد. هنگام استفاده از لینک ها حتما به نکات زیر توجه داشته داشته باشند:

  • سعی کنید از کلمات کلیدی استفاده کنید.
  • برای لینک ها حتما title مناسب انتخاب کنید.
  • بهتر آن است لینک های خارجی را با استفاده از خصوصیت target_blank در صفحه دیگری باز کنید.

چند-نمونه-از-سرتیترهای-مناسب-برای-سئو

تگ Robots

این تگ به موتورهای جستجو می فهماند که صفحه مورد نظر را ایندکس کنند یا نه. اگر مقدار دهی این تگ، noindex باشد، موتورهای جستجو گر سایت شما را در نتایج جستجو نمایش نخواهند داد و اگر با index مقدار دهی شده باشد که به صورت پیش فرض این تگ همین مقدار را گرفته است، موتورهای جستجو آن صفحه را ایندکس می کنند.

مقالات مرتبط  آنالیز سایت چیست و چرا اهمیت دارد

سرتیترهای مناسب برای سئو تگ عنوان

تگ عنوان چیست؟ تگ عنوان یک متا تگ نیست. تگ عنوان در بالای متن وب قرار گرفته و موضوع متن را مشخص می کند. چگونه تگ عنوان روی سئو تاثیرگذار می گذارد؟ خب، در ابتدا دوباره باید یادآور شویم که تگ عنوان راهنمایی برای ایندکس کردن گوگل است که نشان می دهد محتوای صفحه در مورد چیست؟

سرتیترهای مناسب برای سئو

پس در ابتدایی ترین حالت اگر کسی در گوگل سرچ کند ویژگی های عنوان خوب، به احتمال زیاد صفحه ما در نتایج جستجوی خواهد آمد اما جایگاه آن در نتایج بستگی به عوامل زیادی دارد. آیا این مسئله به این معنی است که شما باید تعداد زیادی عبارت کلیدی را در تگ عنوان قرار دهید. توصیه نیل‌شید این است که تا جایی که امکان دارد عنوان را مختصر نگه دارید.

بهینه سازی عنوان صفحه اول

تگ عنوان صفحه اول شما، تنها تگی می باشد که باید برای آن زمان خرج کنید، اما با روش های قانونی وارد عمل شوید.
استفاده از عبارتی که برند سایت شما را مشخص می کند. مثلا      طراحی برتر | ویژگی های عنوان خوب
از یک یا دو عبارت کلیدی مرتبط که از نظر خودتان سایت باید برای آن ها دارای رنک شود، استفاده کنید. عبارت مورد نظر باید بعد از نام برند شما آورده شود:      نیل‌شید | جدیدترین مقالات آموزش سئو

سرتیترهای مناسب برای سئو

تگ عنوان شما نباید بیش از 70 کاراکتر باشد، اگر کاراکترها بیش از 70 تا باشند در نتایج جستجو کوتاه خواهد شد.
آیا این مقاله مفید بود؟ به چه مقاله ای علاقه دارید که تا کنون در نیل‌شید قرار نگرفته است؟
با به اشتراک گذاشتن مطالب، به شناخته شدن نیل‌شید کمک کنید.

مقالات مرتبط  چگونه محتوای همیشه سبز تولید کنیم
admin ۲۹ تیر ۱۳۹۹ 0 دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها