سئوی Off-Page و On-Page

سئوی Off-Page و On-Page

 سئوی Off-Page و On-Page چیست؟ این دو چه فرقی با هم دارند؟ سئوی مثبت و منفی چه هستند؟ با ما همراه شوید تا به این سوالات پاسخ دهیم
سئوOn-Page  چیست؟ On Page SEO به مجموعه فرآیندهای داخلی گفته می شود که ما انجام می دهیم تا سایتمان رتبه خوبی در گوگل کسب کند.
سئو Off-Page  چیست؟ Off Page SEO به مجموعه فرآیندهای خارجی گفته می شود که ما انجام می دهیم تا سایتمان رتبه خوبی در گوگل کسب کند.

تفاوت سئوی Off-Page و On-Page

تفاوت این دو در این است که On Page SEO فرایندی است که روی سایت انجام می دهیم وOff Page SEO  خارج از سایت انجام می شود. براب مثال، در On Page SEO ما تگ های وبسایت خود را درست و سئو می کنیمMeta Description   و هدینگ ‌ها را به درستی تنظیم می کنیم. همچنین محتوای خوب و سئو شده برای سایت تولید می کنیم و دیگر کارهای این چنینی. اما بخش عمده و اساسیOff Page SEO  لینک دادن از سایت ‌های دیگر به سایت خود می باشد.

سئوی-off-page-و-on-page-چیست

یک مثال عملی برای این تفاوت

کارشناسان سئو برای توضیح این دو، آن ها را به وان پر از آب به همراه تکه های اسفنج تشبیه می کنندبه این صورت که اسفنج ها همان صفحات سایت بوده که همان On Page SEO  می باشد و آبی که داخل وان قرار دارد همان Off Page SEO می باشد. هر چه آب بیشتری داخل وان بریزید، Off Page SEO بهتری انجام دادید که منظور همان لینک های خارجی است که آب بالاتر آمده و اسفنج ها هم به دنبال آن بالاتر می آیند و رتبه بهتری در گوگل پیدا می کنند.

مقالات مرتبط  آشنایی با ابزارهای صنعتی

سئوی Off-Page و On-Page کدام یک بهتر است؟

شما باید هر دوی این موارد را با هم انجام دهید. زیرا یک سایت که On Page SEO خوبی داشته باشد و Off Page SEO خوبی نداشته باشد در گوگل به به نتایج خوبی نمی رسد و برعکس این مورد هم همین طور است…

حال به بررسی سئوی منفی و مثبت می پردازیم. گام اول، سئوی مثبت

سئوی مثبت، به کلیه اقداماتی گفته می شود که برای ارتقاء رتبه یک سایت انجام می شود، مانند محتوا، URL  های درست، لینک های مفید. و اما سئوی منفی، به کارهایی می گویند که سقوط یک سایت را به همراه دارد. سئوی منفی ممکن است به اشتباه خودتان یا رقیبان شما برای پایین کشیدن رتبه سایت شما انجام پذیرد. آیا سئوی منفی و سئوی کلاه سیاه یکی است؟ تمامی کارهایی که در سئوی کلاه سیاه انجام می شود، سئوی منفی را به وجود می آورند. در کل، ما نمی توانیم مراحل و اقدامات انجام شده برای سئو را در یکی از این دو دسته، دسته بندی کرد؛ هر کدام از این کارها در شرایط مختلف نتایج محتلف نشان می دهند.

راه و روش سئوی منفی

لینک ها

فرستادن هزاران لینک بی ربط به URL مورد نظر که می تواند منجر به نابودی کامل صفحه ای شود.
ارسال لینک ها از صفحاتی که ویژگی های منفی بسیار دارند و دریافت لینک از آن ها می تواند بسیار مضر باشد.

محتوا

کامنت های اسپم کامنت ها به عنوان محتوای یک صفحه در نظر گرفته می شوند و در صورتی که با تعداد بالا و کلمات کلیدی غیرمرتبط در صفحه قرار گیرد، می توانند تاثیرات منفی روی سئو داشته باشد.
تولید محتوای بد این مورد می تواند توسط شخص خودتان انجام شود و یا رقیبان شما با هک کردن سایتتان، چنین مطالبی در سایت ایجاد کنند.

مقالات مرتبط  درباره Tooltip‌‌ ها چه می دانید

بازخورد کاربران

از طرف کارکنان پیام عدم کارکرد صحیح صفحه ارسال گردد. عدم رضایت بیننده از سایت یعنی پایان کار سایت شما و خداحافظی با رتبه برتر در صفحه نخست گوگل.
آیا این مقاله مفید بود؟ به چه مقاله ای علاقه دارید که تا کنون در نیل‌شید قرار نگرفته است؟
با به اشتراک گذاشتن مطالب، به شناخته شدن نیل‌شید کمک کنید.

admin ۲۷ تیر ۱۳۹۹ 0 دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها