نحوه رتبه بندی مقالات وبلاگ توسط موتورهای جستجو
رتبه بندی پست های وبلاگی

رتبه بندی پست های وبلاگی

رتبه بندی پست های وبلاگی . اگر قبلاً یک پست وبلاگ نوشته اید، می دانید که چقدر زمان می برد. از انتخاب موضوع و جمع ‌آوری اطلاعات گرفته تا نوشتن پست و انتشار آن. این فرآیند اغلب ساعت ‌ها طول می ‌کشد. به همین دلیل است که اگر پست شما ترافیکی را که انتظار داشتید به دست نیاورد، می تواند یک ناامیدی بزرگ باشد.

خوشبختانه، راهی برای مبارزه با ترافیک کم وجود دارد. بهینه سازی موتورهای جستجو. به عنوان بازاریاب، ما همیشه در نظر داریم محتوایی بنویسیم که در گوگل رتبه بالایی کسب کند. و سئو پلی است که به شما کمک می کند تا به آن رتبه برسید. اکنون این سوال پیش می آید: چگونه محتوای خود را با سئو هماهنگ کنیم.

نگران نباشید. در این پست، چند روش برای تسلط بر سئو نویسی را به اختصار بررسی می کنیم.

رتبه بندی پست های وبلاگی «» سئو نویسی چیست؟

سئو نویسی، فرآیند نوشتن محتوا برای رتبه بندی در صفحه اول موتورهای جستجو (مانند گوگل) است. این شامل تحقیق در مورد کلمات کلیدی و نوشتن محتوای با کیفیت بالا که با هدف کاربر مطابقت دارد.

یک مطالعه در سال 2020 نشان داد که نرخ کلیک برای وب سایت هایی که در جایگاه اول در صفحه نتایج موتور جستجو قرار دارند، 25 درصد است. این عدد برای وب ‌سایت‌های رتبه دو به 15 درصد کاهش می ‌یابد و سپس برای وب ‌سایت‌های رتبه 10 به 2.5 درصد کاهش می‌یابد. وقتی به صفحه دو گوگل می ‌روید، این تعداد حتی کمتر می ‌شود.

این بدان معنی است که اگر وب سایت شما در صفحه اول نباشد، احتمال کمی وجود دارد که مصرف کنندگان وب سایت شما را به صورت ارگانیک پیدا کنند. بازدیدهای کمتر از سایت شما به معنای فرصت های کمتر برای تولید سرنخ و در نهایت درآمد است.

مقالات مرتبط  طراحی ریسپانسیو چیست؟

بااین مقاله یاد میگیرید چگونه پست های وبلاگ رتبه بندی میشوند.

بهترین گزینه بعدی شما سرمایه گذاری در تبلیغات است تا آن کاربران را به سایت خود جذب کنید. اما این هزینه دارد، و اگر بودجه کمی دارید، چرا برای نوشتن سئو وقت صرف نمی کنید؟ این رایگان است و احتمالاً برای مدت طولانی تری از یک کمپین برای شما ترافیک ایجاد می کند.

10 نکته در مورد اینکه چگونه سئو را در نوشتار خود بگنجانید.

  1. با تحقیق کلمات کلیدی شروع کنید.

تخمین زده می شود که گوگل بیش از 70000 عبارت جستجو را در ثانیه پردازش می کند. حیرت آور، درست است؟

اگر می خواهید از رقبای خود پیشی بگیرید، باید عباراتی که مشتریان شما جستجو می کنند را هدف قرار دهید.

با ابزار تحقیق کلمات کلیدی شروع کنید. سایت‌هایی مانند Ahrefs و Google Keyword Planner  جزئیاتی در مورد آنچه کاربران جستجو می‌کنند را به شما ارائه می ‌دهند.

  1. از سرفصل ها به نفع خود استفاده کنید.

هدرها به خزنده ‌های Google کمک می ‌کنند تا پست های شما را درک کنند. به خزنده ها به عنوان خوانندگانی نگاه کنید که در حال بررسی وبلاگ شما هستند. آنها می خواهند یک نمای کلی از آنچه که مقاله شما پوشش خواهد داد را درک کنند.

  1. برای انسان بنویسید نه موتورهای جستجو.

با تمام این دستورالعمل های سئو، می توان به راحتی فراموش کرد که وقتی کاربر در گوگل جستجو می کند، به دنبال پاسخ است. بهترین راه برای بهبود شانس رتبه ‌بندی، نوشتن پست ‌های وبلاگ با کیفیت بالا است.

  1. کلمات کلیدی را در توضیحات متا بگنجانید.

توضیحات متا، حوزه دیگری است که گوگل برای تعیین رتبه بندی جستجو می خزند. توضیحات متا، توضیحات یک تا سه جمله ای هستند که در زیر عنوان یک نتیجه پیدا خواهید کرد.

  1. متن جایگزین را به تصاویر اضافه کنید.

برای هر تصویری که به پست خود اضافه می کنید، متن جایگزین بنویسید. متن جایگزین، آنچه را که در عکس اتفاق می ‌افتد توصیف می‌کند و به Google کمک می‌کند تا بفهمند چرا عکس در پست شما قرار دارد.

  1. پیوند به وب سایت های معتبر.

از پیوند خارجی نترسید. پیوند به وب سایت های معتبر نه تنها به خوانندگان وبلاگ مطالب خواندنی بیشتری برای گسترش دانش آنها ارائه می دهد، بلکه به موتورهای جستجو نشان می دهد که شما تحقیق خود را انجام داده اید.

  1. به دنبال پست های طولانی تر باشید.

در عصری که بازه‌ های توجه کوتاه وجود دارد، اشتباه است فکر ‌کنید پست ‌های کوتاه‌تر طرفداران بیشتری دارد. در واقع، موتورهای جستجو پست های طولانی تر را ترجیح می دهند. هر چه محتوای بیشتری در صفحه باشد، موتورهای جستجو سرنخ بیشتری دارند تا بفهمند وبلاگ شما در مورد چیست. در HubSpot متوجه شدیم که طول ایده آل بین 2100 تا 2400 کلمه است.

  1. به سایر پست های سایت خود پیوند دهید.

پیوند دادن به صفحات یا پست های دیگر سایت شما، به موتورهای جستجو کمک می کند تا یک نقشه سایت دقیق ایجاد کنند. همچنین به مخاطبان شما کمک می کند تا محتوای شما را بیشتر کشف کنند و شما را به عنوان یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد و معتبر بشناسند.

  1. فشرده سازی تصاویر برای سرعت بارگذاری سریع صفحه.

گوگل به صفحات با سرعت بارگذاری سریع پاداش می دهد. زیرا تجربه کاربر را بهبود می بخشد. اگر چندین تصویر در پست خود دارید و هر کدام بیش از 100 کیلوبایت است، می تواند به شدت بر سرعت صفحه شما تأثیر بگذارد.

  1. یک استراتژی لینک سازی طراحی کنید.

ساخت لینک برای رتبه بندی جستجوی شما بسیار مهم است. چرا؟ به نتایج جستجو مانند رقابتی فکر کنید که در آن برندگان بیشترین رای را کسب می کنند. هر صفحه وبی که به شما لینک می دهد، رای برای وب سایت شما محسوب می شود که باعث می شود محتوای شما از نظر گوگل قابل اعتمادتر باشد. به نوبه خود، این باعث می شود که در رتبه بندی بالاتر بروید.

مقالات مرتبط  تکنولوژی واقعیت مجازی یا Virtual Reality

چگونه پست های وبلاگ را برای سئو عنوان کنیم؟

حتی با یک پست عالی و سئو پسند، یک عنوان بد می تواند به شما در SERP آسیب برساند. برای عنوان پست خود با در نظر گرفتن سئو، چیزی قانع کننده بنویسید که کلمه کلیدی اصلی شما را نیز در بر بگیرد. اینجا نکاتی وجود دارد:

اعداد را بگنجانید. به عنوان مثال: “5 روش برای تکان دادن رژ لب مات”.

پیشنهاد خود را در عنوان درج کنید. به عنوان مثال: “چگونه یک نامه جلد [+ الگوی رایگان] بنویسیم”

یک تیزر اضافه کنید. به عنوان مثال: “ما برنامه جدید [درج نام برنامه] را امتحان کردیم: این چیزی است که اتفاق افتاد”

شما می دانید که چگونه محتوا بنویسید، مخاطبان آن را دوست خواهند داشت. اکنون زمان آن فرا رسیده است که عناصری را که گوگل نیز دوست خواهد داشت، اضافه کنیم. در ابتدا ممکن است مشکل به نظر برسد، با این نکات سئو، در کمترین زمان در صفحه اول گوگل خواهید بود.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟ از همراهی شما با نیلشید سپاسگزاریم

admin ۳ اسفند ۱۴۰۰ 0 دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها