تبلیغات اینترنتی مزاحم

تبلیغات اینترنتی مزاحم

تبلیغات اینترنتی مزاحم ؛ با توجه به تحقیقات انجام شده، مشخص شده است که روش هایی در تبلیغات اینترنتی وجود دارد که بازدیدکنندگان سایت را اذیت می کند. و در تجارتمان تاثیر منفی می گذارد. در ۹ درصد موارد بازدید کنندگان دنیای مجازی از  وبه رو شدن با تبلیغات اینترنتی رنج می برند. مطالعات زیای انجام شده اما کمتر تاثیر تبلیغات ایهترنتی نامناسب  بر سایت را مورد بررسی قراردادند.

بدترین-تبلیغات-اینترنتی

به همین علیت برخی سایت ها (متاسفانه اکثر سایت ها) اطلاعات کمی از تاثیر پذیرش آگهی اینترنتی بر اعتبار کاری آن ها بین بازدیدکنندگان و مشتریان ثابت خود دارند. جان بوید و کریستین تحقیقاتی در این زمینه انجام داده اند که با هم بررسی می کنیم.

کدام تبلیغ بدتر (رو اعصاب تر) است

براساس آمارگیری از نمونه 1000 نفری نتایج زیر بر اساس بدترین تبلیغات اینترنتی بدست آمد و می توان گفت که صد درصد مردم از پاپ آپ رضایت نداشتند.

  1. پاپ آپ که در پنجره دیگری باز می شود
  2. تبلیغات اینترنتی که زمان زیادی برای لود آن صرف می شود
  3. تبلیغاتی که دکمه بستن ندارند

روش های مناسب تبلیغات

یک سری روش محدود وجود دارد که بازدیدکنندگان از آن ها استقبال می کنند و با دیدن آن ها از سایت شما خسته نمی شوند.

  • مشخص کردن این موضوع که با کلیک دقیقا با چه چیزی مواجه می شوند
  • آگهی سایت مرتبط با محتویات سایت و نیاز کاربران باشد
  • بطور مشخص محلی برای تبلیغات د رنظر گرفته شده باشد

ناگفته نماند که طراحی گرافیکی و نوع کلمات بکار رفته و جمله بندی آن نیز بر موفقیت تبلیغات اینترنتی موثر خواهند بود.

مقالات مرتبط  پیج رنک گوگل چیست؟

دو نکته د رباره تبلیغات منفی

سایت هایی که آگهی اینترنتی می پذیرند، 90 درصد بازدیدکنندگان خودشان را بر سر نارضایتی از حجم بالای تبلیغات و مخصوصا تبلیغات نا مرتبط از دست می دهند.

سایت هایی که به دنبال تبلیغ خود هستند، ممکن است با استفاده از چنین روش هایی در ابتدا چند بازدیدکننده به سایت خود جذب کنید اما این تعداد بسیار کم می باشد و شما می توانید با صرف همین هزینه و زمان برای روش های درست تبلیغات اینترنتی پاسخ بهتری می گیرید.

آیا این مقاله مفید بود؟ به چه مقاله ای علاقه دارید که تا کنون در نیل‌شید قرار نگرفته است؟
با به اشتراک گذاشتن مطالب، به شناخته شدن نیل‌شید کمک کنید.

admin ۱ آذر ۱۳۹۹ 0 دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها