تاثیرات به روز رسانی محتوای وب سایت بر روی افزایش بازدید - نکات طلایی بروز رسانی محتوا
تاثیرات بروز رسانی محتوا

تاثیرات بروز رسانی محتوا : یک استراتژی گام به گام

تاثیرات بروز رسانی محتوا . بروز رسانی محتوا یکی از بهترین راه ها برای افزایش ترافیک محتوای موجود شما و همچنین راهی عالی برای تازه و به روز نگه داشتن اطلاعات در وب سایت شماست. با این حال، فرآیند تجدید محتوا همیشه ساده نیست. به عنوان مثال، برخی از افراد در صورت بروز رسانی محتوا، نگران کاهش ترافیک ارگانیک خود هستند. و برخی دیگر، پس از به روز رسانی به ترافیک بسیار بالایی دست پیدا میکنند.

خوشبختانه برای شما، من هر دوی این افراد بودم.

من در سال گذشته، بیش از 50 محتوا را به روز کرده ام و اشتباهات زیادی نیز مرتکب شده ام. با این حال، نتایج برجسته ‌ای را نیز دیدم، مانند محتوایی که 10 برابر ترافیک بیشتری ایجاد می‌کند و در رتبه‌بندی بالا می‌رود. با این حال، من واقعاً می‌خواستم بدانم چرا برخی از پست‌ها پس از به‌روزرسانی به‌طور چشمگیری بهتر از بقیه هستند.

بنابراین، من یک مطالعه داده‌ای انجام دادم که چه چیزی باعث می‌شود برخی از محتواها پس از به‌روزرسانی به‌طور چشمگیری موفق‌تر شوند و چرا برخی دیگر همچنان دست و پا می‌زنند. با استفاده از داده هاهای جمع آوری شده، من به یک استراتژی بروز رسانی محتوا رسیده ام که به طور قابل توجهی نرخ موفقیت بازخوانی محتوای من را بهبود بخشیده است. امروز می خواهم این استراتژی را با شما به اشتراک بگذارم.

در مقاله تاثیرات بروز رسانی محتوا به موارد زیر می پردازیم:

  • کدام پست های وبلاگ را باید به روز کنید.
  • چگونه پست های وبلاگ خود را به روز کنیم.
  • کدام پست های وبلاگ را باید به روز کنید.
مقالات مرتبط  رابطه متن جایگزین و سئو => نکات حیاتی در نوشتن متن جایگزین

برخلاف تصور رایج، همه پست های وبلاگ ارزش بروز رسانی ندارند. این یکی از تاثیرگذارترین موارد بر روی موفقیت محتوای من بوده است. در واقع، من فقط بروزرسانی‌ها را برای محتوای قدیمی که بیش از 20 بازدیدکننده ماهانه در اوج عملکرد داشته‌اند، در اولویت قرار می‌دهم.

چرا؟

در مطالعه داده های ذکر شده در بالا، 45 درصد از پست های به روز شده کمتر از 20 بازدید کننده قبل از بروز رسانی داشتند. متأسفانه، این 45 درصد از پست های به روز شده تنها 15 درصد از کل افزایش ترافیک (از 96 درصد افزایش کل ترافیک ارگانیک) را شامل می شود.

این بدان معناست که پست‌های وبلاگی که پیش از بروزرسانی بیش از 20 بازدیدکننده ماهانه داشتند، بیشترین افزایش ترافیک ارگانیک را داشته‌اند.

حدس من این است که پست هایی که قبل از بروز رسانی ترافیک بیشتری داشتند، کلمات کلیدی در موقعیت های 5 تا 10 قرار گرفته اند. بنابراین، رفتن از موقعیت های 5 تا 10 به اول بسیار آسان تر از صفر به اول است.

پس با پست های وبلاگی که کمتر از 20 بازدید کننده ماهانه دارند چه باید کرد؟

با فرض اینکه این پست ها کلمات کلیدی را هدف قرار می دهند که برای کسب و کار شما ارزشمند هستند یا حاوی ایده های مهم رهبری فکری هستند، قطعا ارزش بروز رسانی آنها را دارد. علاوه بر این، یک وبلاگ کوچکتر معمولاً پست های وبلاگ بسیار بیشتری با کمتر از 20 بازدید کننده ماهانه خواهد داشت، فقط به این دلیل که برای جلب توجه به زمان نیاز دارد.

مقالات مرتبط  فصل پنجم: آموزش محتواگذاری در سایت وردپرس

هنوز هم ارزشمند این را دارند که آنها را به روز کنید. اما ابتدا پست هایی با بیشترین پتانسیل را در اولویت قرار دهید.

چگونه پست های وبلاگ خود را به روز کنیم

الان که می دانید کدام پست ها را باید به روز کنید، چگونه آنها را به روز می کنید؟ من متوجه شده ام که بسیاری از شرکت ها به نویسندگان مستقل فرآیندی را ارائه می دهند که به نظر می رسد:

  • آمارهای قدیمی، حقایق، نقل قول ها را به روز کنید.
  • برای کلمات کلیدی که بازدید زیادی نداشتند، پاراگراف‌های جدید اضافه کنید.
  • بخش هایی را که دیگر مرتبط نیستند حذف کنید.

با این حال، متوجه شده ام که استراتژی فوق بهترین رویکرد برای تجدید محتوا نیست. این محتوا را به روزتر می کند، اما در نظر نمی گیرد که پست چگونه هدف جستجو را برآورده می کند.

به عبارت دیگر، باید بپرسید که چرا محتوای شما به اندازه پست هایی که در گوگل رتبه خوبی دارند مفید نیست. از تحقیقاتی که من انجام داده ام، پست شما احتمالاً رتبه بندی نمی شود زیرا پست دیگری وجود دارد که:

  • جاری تر است.
  • توصیه های عملی (یا جزئیات مرتبط تر) را ارائه می دهد.
  • تجربه کاربری عالی را ارائه می دهد.
  • برای هدف جستجوگر مناسب تر است.

برای رسیدگی به این مشکلات، اقداماتی وجود دارد که باید در هنگام بروز رسانی به آنها توجه ویژه ای داشته باشید. در اینجا اقداماتی وجود دارد که باید هنگام به‌روزرسانی محتوای خود انجام دهید.

  • اطلاعات قدیمی خود را به روز کنید.
  • توصیه عملی را اضافه کنید / جزئیات بی ربط را حذف کنید.
  • تجربه کاربری را بهبود بخشید.
  • نیت جستجوگر را برآورده کنید.
  • بهینه سازی های نهایی را انجام دهید.
مقالات مرتبط  مقدمات برگزاری مراسم عروسی

من به شما اطمینان می دهم استفاده از این نکات می تواند در افزایش بازدید نوشته های شما تاثیر فراوانی بگذارد. اگر می خواهید این نکات طلایی را بدانید، با نیلشید همراه شوید تا در مقاله بعدی به طور مفصل آن ها را توضیح دهیم.

admin ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ 0 دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها