تاثیرات به روز رسانی محتوای وب سایت بر روی افزایش بازدید - نکات طلایی بروز رسانی محتوا
تاثیرات بروز رسانی محتوا

نکات طلایی بروز رسانی محتوا

نکات طلایی بروز رسانی محتوا . در مقاله قبل ما درمورد تاثیرات بروز رسانی محتوا (که یکی از بهترین راه های افزایش ترافیک سایت است) به طور کامل صحبت کردیم. امروز در این مقاله می خواهیم درباره اقداماتی که باید هنگام بروز رسانی محتوای انجام دهید صحبت کنیم. پس با نیلشید همراه باشید.

نکات طلایی که با رعایت کردنشان باعث بازدید 100 درصدی محتوای شما می شود

  1. اولین مورد از نکات طلایی بروز رسانی محتوا ، اطلاعات قدیمی را به روز کنید.

می دانم که همین الان گفتم که تازه کردن محتوا خیلی بیشتر از بروز رسانی اطلاعات منسوخ است. اما بخشی از این فرآیند است.

علاوه بر این، من در مورد چیزی بیش از بروز رسانی آمار و نقل قول های قدیمی صحبت می کنم. اغلب، برای بهبود نحوه مطابقت آنها با هدف جستجو، باید نمونه ها را به روز کنید (یا کاملاً تغییر دهید).

برای مثال، یکی از موفق‌ ترین نمونه‌های تازه‌سازی محتوای من، قبل از آن که محتوا را به روز کنم ماهانه حدود 400 بازدیدکننده داشت. زمانی که آن را به روز کردم، در اوج عملکرد خود، حدود 2000 بازدیدکننده ماهانه داشت. در حین بروز رسانی، متوجه شدم که بیشتر نمونه های موجود در پست، قدیمی هستند و بسیاری از آنها منسوخ شده اند و از یادها رفته اند. پس من آن ها را با مثال های مشابه و تازه جایگزین کردم.

  1. توصیه عملی را اضافه کنید / جزئیات بی ربط را حذف کنید.

چند بار پستی را خوانده اید که به طور مبهم آنچه را که باید انجام دهید و فاقد نمونه یا مراحل عمل مورد نیاز برای اجرای توصیه است، توضیح می دهد؟ آیا تا به حال پستی را خوانده اید که پاسخ سوال شما در جایی در آن باشد؟ اما اطلاعات غیر ضروری زیادی وجود دارد که نمی توانید آنچه را که می خواهید پیدا کنید. هر دو به یک اندازه مشکل ساز هستند و متاسفانه در بازاریابی محتوا رایج هستند.

مقالات مرتبط  جادوی افزایش بازدیدکنندگان سایت

ابتدا، اجازه دهید در مورد پست هایی که عمق ندارند بحث کنیم. متأسفانه، معیار خاصی وجود ندارد که بتوانید بررسی کنید که آیا محتوا دارای عمق است یا خیر. بهترین توصیه ای که می توانم به شما بکنم این است که خود را به جای مخاطب هدف خود قرار دهید. از خود بپرسید: اگر آنها این محتوا را بخوانند، آیا می توانند توصیه های داده شده را اجرا کنند و نتیجه را ببینند؟

بگذارید یک مثال ملموس بزنم. پستی با موضوع “13 راه برای بازاریابی آنلاین کسب و کار شما” وجود داشت که فاقد عمق بود. در اصل، فقط 930 کلمه بود و حدود 40 بازدید ماهانه داشت. محصول نهایی 1700 کلمه است. اکنون بیش از 600 بازدید ماهانه دارد. اما من فقط تصمیم نگرفتم که این کار را طولانی تر کنم. من فقط توصیه ‌های مرتبط و قابل اجرا را برای حمایت از استدلال خود اضافه کردم.

  1. بهبود تجربه کاربری

گوگل همیشه بر اهمیت بهینه سازی برای تجربه کاربری تاکید کرده است. بیشتر این موارد در سطح سایت، سرعت صفحه و غیره اتفاق می افتد. اما کارهایی وجود دارد که می توانید برای بهبود محتوا به صورت پست به پست انجام دهید.

ابتدا، اگر پست شما به خصوص طولانی است، فهرست مطالب چسبناکی را اضافه کنید تا به خواننده کمک کند دقیقاً آنچه را که به دنبالش است بیابد.

دوم، از یک طراح برای خلق گرافیک های جذاب و برند استفاده کنید. این امر هم در حفظ کاربران در صفحه شما و هم در ایجاد وبلاگ شما به عنوان یک مرجع بسیار کمک خواهد کرد.

سوم، پاراگراف های خود را بشکنید (در حالت ایده آل بیش از سه تا چهار جمله نباشد) و از گلوله ها (Bullets) برای حفظ توجه خواننده استفاده کنید. به یاد داشته باشید که اکثر مردم به دنبال پاسخ ‌های سریع هستند.

  1. نیت جستجوگر را برآورده کنید.

هدف جستجو، اساساً دلیل پشت جستجو است. آیا جستجوگر می خواهد چیزی یاد بگیرد؟ می خواهد چیزی بخرد؟ آیا آنها به دنبال یک راهنمای دقیق یا فهرستی قابل مشاهده هستند؟ آیا آنها فقط یک پاسخ سریع می خواهند یا دانش زیادی دارند؟

مقالات مرتبط  اهمیت سئو در صفحات بی پایان

اگر پاسخ این سؤالات را درک نکنید، در معرض خطر قرار گرفتن محتوای خود با هدف جستجو قرار خواهید گرفت. در نتیجه، رتبه بندی محتوا بسیار سخت تر (گاهی اوقات غیرممکن) خواهد بود.

این یک موضوع کاملاً پیچیده است. زیرا راه های زیادی وجود دارد که می توانید محتوا را با هدف جستجو نادرست تراز کنید. اما در اینجا سه ​​روش اصلی وجود دارد که من متوجه شدم:

الف. سبک پست نادرست است

قبل از نوشتن پست وبلاگ خود، کلمه کلیدی اصلی را در گوگل جستجو کنید تا بهتر بفهمید خواننده چه نوع پست وبلاگی را می خواهد. اگر متوجه شدید که پست وبلاگ شما در قالب اشتباه برای آن کلمه کلیدی است، احتمالاً مجبور خواهید بود آن را به طور کلی بازنویسی کنید.

ب. شما اطلاعات زیادی دارید که پراکنده هستند.

یکی دیگر از مسائلی که اغلب هنگام به‌روزرسانی محتوا پیدا می‌کنم این است که بخش‌هایی از محتوا وجود دارد که به درد خواننده نمی خورد. شما باید باتوجه به نیازمندی خوانندگان محتوا را بخش بندی کنید. به طوری که خواننده خیلی راحت به جواب سوالش برسد. خواندن 1800 کلمه برای پیدا کردن یک جواب دو کلمه ای اصلا برای خوانندگان خوشایند نیست.

ج. شما در سطح دانش خواننده صحبت نمی کنید

در نهایت، پست‌های وبلاگ زیادی وجود دارد که هدف جستجو را از دست می‌دهند، زیرا بالاتر یا پایین‌تر از سطح دانش خواننده صحبت می‌کنند. بیایید یک مثال را مرور کنیم. تصور کنید که یک ابزار بازاریابی SaaS را به مدیران بازاریابی محتوا می فروشید و کلمه کلیدی مورد نظر شما ” KPIبازاریابی محتوا” است. در اینجا یک نمونه از مقدمه ای است که پایین تر از سطح آنها است:

مقالات مرتبط  خارج کردن صفحات از گوگل

بازاریابی محتوا یک راه عالی برای افزایش ترافیک و ایجاد سرنخ بیشتر برای کسب و کار شما است. در واقع، هر کسی که جستجوی گوگل را انجام می دهد، به دنبال وبلاگ هایی مانند وبلاگ شماست تا پاسخ سوالات خود را ارائه دهد. با این حال، برخی از محتواها مؤثرتر از سایرین هستند. بنابراین، برای اطمینان از اینکه محتوای شما در مسیر درست قرار دارد، باید KPI ها (شاخص های کلیدی عملکرد) را اندازه گیری کنید.

این محتوا به دو دلیل نامناسب است:

  • مدیران محتوا در حال حاضر ارزش بازاریابی محتوا را درک کرده اند، بنابراین توضیح آن اضافی است.
  • با توجه به اینکه آنها به دنبال KPI هستند، نیازی به توضیح نیست که چرا به KPI نیاز دارند. آنها قبلاً قبل از ورود به پست شما متقاعد شده بودند.

توجه داشته باشید که شما برای مخاطبان با تجربه تر (مدیران بازاریابی محتوا) تولید محتوا می کنید. بنابراین، نیازی نیست از ابتدای داستان برای ان ها توضیح دهید. آن ها مقدمات اولیه را می دانند و به دنبال اطلاعات تخصصی تر هستند.

نتیجه گیری مقاله نکات طلایی بروز رسانی محتوا

بروز رسانی محتوا هنوز یک تاکتیک کم استفاده است که بسیاری از وبلاگ ها می توانند از آن بهره ببرند. اگر قبلاً آن را امتحان کرده اید و جواب نگرفتید، ممکن است یک مشکل اساسی دیگر وجود داشته باشد. به عنوان مثال، یک تجربه کاربری ضعیف، یک بخش نامربوط در ابتدا، یا یک تطابق با هدف جستجوی ضعیف.

admin ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ 0 دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها