بازاریابی محتوا به زبان ساده

بازاریابی محتوا به زبان ساده

بازاریابی محتوا به زبان ساده * بازاریابی محتوا نوعی بازاریابی است که دارای فرایندی جهت ایجاد مطالب با ارزش جهت جذب مشتری و تعامل بیشتر با مشتری می باشد.

در بازاریابی محتوا، مطالبی که تولید می شوند. با محصولات و خدماتی که ارائه می شود کاملا در ارتباط است تا مخاطبان بتوانند با خواندن آن ها، مواردی مثل مزایا، خدمات، معایب و توضیحاتی دیگری که برای فروش محصولات و ارائه خدمات را متوجه بشوند. و از این طریق بتوانند برای خرید یا استفاده از آن ها اقدام کنند. به روشی که بتواند کاربر را ترغیب به خرید با استفاده مطالب قرار گرفته در سایت کند، بازاریابی محتوا گفته می شود.

بازاریابی محتوا به زبان ساده

امروزه ۹۰ درصد کسب و کارهای اینترنتی از بازاریابی محتوا برای افزایش رنک گوگل و سئوی سایت خود استفاده می کنند. اگر شما هم قصد دارید از این طریق بهترین نتیجه را در گوگل بدست آورید. باید علاوه بر با کیفیت بودن مطالب، مطابق با اصول سئو و صد البته متناسب با مخاطبان سایت، مطالب تولید شوند.

اگر محتوا با کیفیت بوده و نیاز کاربران را برطرف کند، آن ها به سایت شما وفادار می شوند. و مطالب سایت شما را در شبکه های اجتماعی خود قرار می دهند. تا دیگر دوستانشان نیز از مطالب شما استفاده کنند.

اولین مرحله در بازاریابی محتوا به زبان ساده

اولین مرحله در هر سیستم بازاریابی، شناخت کاربران است. که بازاریابی محتوا نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما اول باید بدانید که مخاطبانتان چه کسانی هستند. برای چه افرادی قصد نوشتن دارید. چه کسانی قرار است از شما خرید یا از خدماتتان استفاده کنند. کاربران به دنبال چه چیزی در خصوص محصول و خدمات شما هستند.

مقالات مرتبط  فنون افزایش فروش در اینستاگرام

پس از شناخت کامل کاربر، باید به سراغ شبکه هایی بگردید که مخاطبان شما در آنها فعالیت بیشتری می کنند. تولید محتوا برای این شبکه ها خیلی مهم است و تفاوت بسیار زیادی با ایجاد وبلاگ در سایت اصلی دارد.

مزایای بازاریابی محتوا به زبان ساده چیست؟

در عصر حاضر گوگل بیشتر از هر چیزی به محتوای ناب توجه می کند. محتوای کپی علاوه بر این که می تواند باعث جریمه شدن شما به از طرف گوگل شود، وجهه سایت شما را هم پیش کاربران خراب خواهد نمود. کاربران وقتی عبارت جدیدی به گوششان می خورد، سریعا آن را جستجو می کنند. و سایتی که توانسته باشد محتوای مناسب با عبارتی که جستجو کرده اند نمایش بدهد و مطابق اصول سئو باشد در صفحه اول گوگل نشان داده می شود.

همانطور که گفته شد، کاربران مطالب با کیفیت سایت شما را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند و این مسئله می تواند باعث افزایش رتبه وب گردد و بهترین و ارزان ترین راه برای برندسازی اینترنتی می باشد.

نیل‌شید چه می کند؟

نیل‌شید با به کار گیری افراد خبره در زمینه تولید محتوا، دست به تولید محتوا مرتبط با تمامی کسب و کارهای موجود (تقریبا ۹۰درصد) زده است. محتوای دست اول که رنک بالایی در موتورهای جستجو (از جمله محبوب ترین آن ها یعنی گوگل) کسب کرده و متناسب با قوانین و اصول سئو تهیه شده است.

هدف از راه اندازی چنین سایتی این است که: عزیزان با قرار دادن لینک سایت، محتوا یا  محصول مورد نظر خود در محتوای مربوط به کارشان که از رنک بالایی نیز برخوردار است. بتوانند بازدید کننده بیشتری جذب کنند و البته به تبع آن افزایش رنک در موتورهای جستجو و افزایش فروش و…..
جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط  مشاغل مرتبط با طراحی سایت کدامند؟

آیا این مقاله مفید بود؟ به چه مقاله ای علاقه دارید که تا کنون در نیل‌شید قرار نگرفته است؟
با به اشتراک گذاشتن مطالب، به شناخته شدن نیل‌شید کمک کنید.

admin 24 اردیبهشت 1399 0 دیدگاه
دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.