افزایش ترافیک بدون توجه به کلمات کلیدی

افزایش ترافیک بدون توجه به کلمات کلیدی

افزایش ترافیک بدون توجه به کلمات کلیدی ؛ هر زمان که مشتری جدیدی برای سئوی سایت خود به نیل‌شید  درخواست همکاری می دهد. معمولا با این سوال برخورد می کنیم: آیا شما می توانید سایت من را رتبه اول گوگل بیاورید؟ شرکت در واقع این خواسته دلیل فروش خدمات شرکت های فعال در زمینه سئو است. وبسایت آنها این قول را می دهد. ما شما را به 5 نتیجه اولیه گوگل برای 3 عبارت انتخابی از سوی شما می رسانیم. بنظر معرکه است. خب بله نیل‌شید هم موافق است که این وعده برای روحیه دادن خیلی خوب است اما رنکینگی که برای عبارتی خاص مدنظر شماست معمولا همه چیزی که در نظر شماست نیست.

مشتری دنبال چه چیزی می گردد؟

خب ما دنبال تعدادی از محصولات مو هستیم مثلا نرم کننده، آیا باید در گوگل عبارت «محصولات مو» را سرچ کنیم؟ آیا شما این کار را می کنید؟ شاید. اما به نظر می رسد که ما دنبال چیز مخصوص به خود هستیم. مانند: نرم کننده برای موهای خشک یا مثلا شامپو تخم مرغی برای موهای چرب پس به این دلیل است که ترافیک حقیقی در Long tail  است.

افزایش-ترافیک-بدون-توجه-به-کلمات-کلیدی-انتخابی

افزایش کیفیت مطالب برای افزایش ترافیک بدون توجه به کلمات کلیدی

رابطه ساده ای وجود دارد، زمانی که همه موارد شامل لینک های مرتبط و شبکه های اجتماعی و … ایجاد شد، آنگاه مطالب با کیفیت بالاتر باعث بیشتر شدن شانس در بالا رفتن long tail می شود. اینجا جایی است که کلمات کلیدی، تاثیرگذاری بسیار کمی دارند. هنگامی که شما در مورد موضوعی می نویسید ممکن است بخواهید که از ابزارهای جستجو کلمات کلیدی محبوب استفاده نمایید تا مطمئن شوید که عبارات دقیقی که کاربران به دنبال آن می گردند در محتوای خود قرار گذاشته اید. در نظر داشته باشید که محتوا می تواند پستی از یک وبلاگ، صفحه ثابت، توضیح محصول یا موارد دیگر باشد.

مقالات مرتبط  روش انتخاب هاست مناسب

 نکات مهم برای افزودن مطلب در سایت

مختصر بنویسید. طولانی نوشتن محتوا در وب سایت های فروش به هیچ عنوان مناسب نیست. نوشته ها باید مختصر و مفید باشد. کاربر وقت خود را صرف خواندن اطلاعات طولانی نمی کند. این نکات را در ذهن داشته باشید و محتوای خود را آماده کنید.
کپی کردن ممنوع! از بزرگترین اشتباه دارندگان وب سایت، کپی کردن محتوا از سایت های مشابه است. در نظر داشته باشید حتی اگر متنی را از سایتی کپی می کنید، آن را با دانش خود تغییر دهید و واو به واو را کپی نکنید.
مخاطبین از چه قشری هستند. توجه به این موضوع که مخاطبین چه کسانی هستند، در تولید محتوا بسیار موثر است برای مثال سایت شما در زمینه اطلاعات پزشکی است شما نباید اطلاعاتی در زمینه فرهنگی در آن نشر دهید.

موضوع چیست؟ وقتی عنوان نوشته ها مشخص شود، در اصل به مخاطبان خود این دید را می دهید که این محتوا درمورد چیست؟ این کار مخاطب را جذب سایت شما می کند.
تمرکز روی موضوع. در زمان ایجاد مطالب، روی موضوع سایت تمرکز کنید و به حاشیه نروید.
لینک داخلی ؛ در هنگام لینک دادن به مطالب مختلف سایت خود، از عنوان خوبی استفاده کنید. استفاده از “برای ادامه مطلب کلیل کنید” ممنوع!
دوباره خوانی متن. پس از نوشتهن متن، آن را بازخوانی کرده و اشتباهات احتمالی موجود را برطرف کنید. قطعا مخاطبین از خواندن محتوایی که “قلت عملایی داشته باشد استقبال نمی کند. پس ویرایش یادتون نره.

افزایش ترافیک بدون توجه به کلمات کلیدی

فونت مناسب
فونت نیز در خوانایی متن بسیار تاثیرگذار است. پس به این موضوع توجه کنید و نسبت به فونت سایت بی توجه نباشید.
استفاده از کلمات کلیدی. برای هر محتوا، کلمات کلیدی مناسبی را انتخاب کنید. برای انتخاب، خود را جای کاربر بگذارید و ببینید که چه چیزی را درباره این مطلب بیشتر سرچ می کنند.
چک نهایی؛ پس از انتشار متن، خودتان به عنوان مخاطب محتوا را بخوانید و عیب و ایرادهای احتمالی جامانده را برطرف کنید.
آیا این مقاله مفید بود؟ به چه مقاله ای علاقه دارید که تا کنون در نیل‌شید قرار نگرفته است؟
با به اشتراک گذاشتن مطالب، به شناخته شدن نیل‌شید کمک کنید.

مقالات مرتبط  هنوز برای کسب و کارتان سایت ندارین
دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.