اشتباهات رایج در کسب و کارهای کوچک

اشتباهات رایج در کسب و کارهای کوچک

اشتباهات رایج در کسب و کارهای کوچک : همه کسب و کارهای کوچک باید راهی جهت ارائه و فروش محصولات خود در فضای مجازی پیدا کنند. امروزه همه کسب و کارهای موفق چه کوچک و چه بزرگ از فضای مجازی استفاده می کنند. دوستان عزیزم، نکته بسیار جالب این است که تقریبا 60 درصد کسب و کارهای کوچک وب سایتی برای فروش و یا معرفی محصولات خود دارند. این آمار برای شغل های کم درآمد و کسب و کارهای کوچک خیلی مناسب است. ولی برای تحت پوشش قرار دادن مشتریان بالقوه آمار چندان بالایی نیست.

عدم انجام فرآیند سئو محلی و استفاده از کلماتی که مردم آنها را جستجو نمی کنند

مطابق با آمارهای گوگل، 98 درصد کاربران به دنبال مشاغل و کسب و کارهای آنلاین محلی هستند. این به این معنی است که نمی توان بهینه سازی محلی را کنار گذاشت. سئو محلی به کاربران و مشتریان شما اعلام می کند که شما به صورت فعال در کنار آنها هستید. همچنین وقتی مشتریان شما به دنبال مکان یا موقعیتی خاص هستند شما از گزینه هایی خواهید بود که به دنبال آن می گردند. از راه بهینه سازی، شما به مشتریان خود در جهت پیدا کردن سرویس و خدماتتان کمک خواهید کرد.
انتخاب کلمات کلیدی اهمیت بسیاری دارد. سعی کنید در محتوایی که تولید می کنید از عباراتی استفاده کنید که مردم بیشتر آن ها را جستجو می کنند و از استفاده از عبارات ناشناخته استفاده نکنید.

اشتباهات-رایج-در-کسب-و کارهای-کوچک-و-بزرگ.jpg

اشتباهات رایج در کسب و کارهای کوچک

نبود تجربه کاربری مناسب توسط سایت و بی توجهی به نظرات مشتریان

از آنجایی که هر روز بر تعداد و آمار کاربران آنلاین فعال اضافه می شود و همچنین حجم تقاضای این دسته از افراد نیز در حال زید شدن است، مدیران کسب و کار در هنگام طراحی و توسعه سایت باید توجه ویژه ای به سئو موبایل، سرعت سایت و در آخر کارایی آن داشته باشند.
نظرات کاربران و مشتریان یکی از عناصر بسیار مهم در میزان فروش است، چون که آنها با بررسی نظرات سایر افراد به کیفیت، نقاط ضعف و قوت کالای خریداری شده پی می برند.

مقالات مرتبط  چگونه محصولات ارگانیک پرورش‌ دهیم

پیوسته نبودن اطلاعات آنلاین، آفلاین و تلفن های همراه

یکی از چالش های پیش رو برای کسب و کارهای کوچک تلاش آنها برای حضور گسترده تر در فضای مجازی است. به عبارت ساده تر از جمله مواردی که می توان کسب و کارهای کوچک را گسترش داد، توجه آنها به حضور فعال در فضای مجازی است.

عدم برقراری ارتباط با مشتریان خود،از اشتباهات رایج در کسب و کارهای کوچک

یکی از عوامل مهم و حیاتی برای بهبود فروش آنلاین، سیستم ارتباط مشتری است. کسب ‌و کاری که بتواند علاوه بر جذب مشتری جدید، مشتریان قبلی را حفظ کند، در مسیر درست پیشرفت قرار دارد و پیشتاز بازار نیز خواهد بود.

تمرکز بیش از حد روی لینک سازی و استفاده از عنوان نامناسب در صفحات سایت
اشتباهات رایج در کسب و کارهای کوچک

ایجاد لینک بیش از حد و عدم توجه به تولید محتوای مناسب در سایت مشکلات زیادی ایجاد می کند که یکی از آن ها اسپم شدن است. سعی کنید عنوان سایت و description صفحات خود را به درستی و مرتبط با همان صفحه انتخاب کنید.
آیا این مقاله مفید بود؟ به چه مقاله ای علاقه دارید که تا کنون در نیل‌شید قرار نگرفته است؟
با به اشتراک گذاشتن مطالب، به شناخته شدن نیل‌شید کمک کنید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.